دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1400 - 08:48

لیگ قهرمانان اروپا | جدال فینالیست‌های فصل قبل در آلیانز آرنا/ دیدار دشوار پورتو مقابل چلسی در غیاب طارمی

تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند دیدار مهیجی را در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 573193
بایرن مونیخ پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار خاتمه می‌یابد و تیم‌های چلسی و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف پورتو و بایرن مونیخ خواهند رفت.


بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن


شاگردان هانسی فلیک که فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هستند بار دیگر به مصاف حریفشان در دیدار نهایی می‌روند. بایرن مونیخ فصل گذشته توانست با شکست نماینده فرانسه قهرمان رقابت‌ها شود و اینک در مرحله یک‌چهارم نهایی با این حریف رو در رو می‌شود. تقریباً هشت ماه پیش بود که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند و حالا دوباره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. بایرن مونیخ به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرده و در یک‌هشتم نهایی نیز به راحتی از سد لاتزیو ایتالیا عبور کرد. با توجه به اینکه این تیم در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد، در ایده‌آل‌ترین شرایط با شاگردان مائوریسیو پوچتینو بازی خواهد کرد.


در سمت مقابل پاریسی‌ها که این فصل صلابت گذشته را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه نداشتند و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، توانستند به سختی از گروه‌شان صعود کنند و در دور یک‌هشتم نهایی بارسلونا را حذف کنند که اتفاق مهمی بود و حالا باید انتقام شکست فصل گذشته را از حریف آلمانی بگیرند. پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دیدار خود مقابل لیل بازنده شد تا صدر جدول لیگ یک فرانسه را از دست بدهد و در شرایط روحی مناسبی قرار ندارد. این دیدار در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود.


پورتو - چلسی


با توجه به همه‌گیری کرونای انگلیسی این دیدار در ورزشگاه خانگی پورتو برگزار نمی‌شود و دو تیم در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان سویا اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند. پورتو که در گروه سختی قرار داشت، پس از منچسترسیتی به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد و در مرحله یک‌هشتم نهایی دست به کار بزرگی زد و یوونتوس ایتالیا را حذف کرد. شاگردان سرجیو کونسیسائو ثابت کردند که قدرت بالایی در غافلگیری رقبا دارند و اگر دست‌کم گرفته شوند، توانایی برتری مقابل هر حریفی را دارند. در دیدار امشب مهدی طارمی به دلیل کارت قرمزی که مقابل یوونتوس دریافت کرد به همراه سرجیو اولیویرا دو غایب بزرگ اژدها (لقب پورتو) محسوب می‌شوند.


در سمت مقابل چلسی که نتایج بسیار خوبی از زمان آمدن توماس توخل به دست آورده بود، در آخرین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس شکست سنگین خانگی را برابر وست برومویچ پایین جدولی که خطر سقوط را به شدت حس می‌کند متحمل شد تا در شرایط روحی مناسبی پا به این مسابقه نگذارد. درگیری میان آنتونیو رودریگر و کپا آریزابالاگا در تمرین چلسی باعث شده تا شرایط نماینده انگلیس مناسب نباشد و با حواشی زیادی به مصاف هم‌تیمی‌های طارمی برود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته